Nammaniee

Nammaniee

piątek, 25 września 2015

Recenzja BIELENDA ARGAN BRONZER (do twarzy)

Witam. 

Zapraszam na recenzję produktu od BIELENDY- Argan Bronzer do twarzy. Jest to preparat w formie koncentratu i jak producent pisze m.in. dla: skóry szarej, pozbawionej słonecznego blasku, zmęczonej, wrażliwej na słońce.

Zawiera połaczenie skłądników brązujących i pielęgnujących.

Moja recenzja: Preparta nie pachnie jak typowy samoopalacz. Wg mnie pachnie bardzo ładnie. Jest wyczuwalny arganowy ekstrakt. Zapach przypomina mi jakiś drogi kosmetyk. Aplikacja to prościzna. Wystarczą 2-3 krople. Wchłania się momentalnie. Ja stosuję najczęściej wieczorem. Jednak to nie ma znaczenia. Należy pamiętać o dokłądnym umyciu dłoni, gdyż mogłą one zostać zabarwione ! Działanie: Proszę nie oczekiwać spektakularnych efektów. Po kilkudniowym stosowaniu zauważyłam, że skóra nabarałą delikatnego blasku, skóry muśniętej słońcem. Był to odcień bardzo delikatny, lekko złocisty.
Cena: swój zakupiłam w Rossmannie na promocji za ok 20 zł.
Kupiłam go po recenzji jednej z Was.
Nie należy przesadzać z jegą ilością ( stosować 1 raz dziennie ! ). Produkt nie spowodował w moim przypadku nasilenia objaw trądziku.


Według mojej opinii jest to ciekawy produkt. Efekt po nim jest bardzo delikatny, więc to już zależy od Was czy po niego sięgniecie. :)


Dziękuję Wszystkim osobom, które obserwują mojego bloga jest mi cholernie miło ! :*

POZDRAWIAM, N. 

4 komentarze:

  1. Całkiem ciekawy jest zainteresuje się nim kiedyś :) narazie mam za duże zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) Co za dużo to niezdrowo. Tym bardziej, że ten produkt nie jest niezbędny.

      Usuń
  2. Mam ciemną karnacje z natury, więc nie sięgam po tego typu specyfiki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! Każdy ślad Waszej aktywności jest dla mnie ważny.

Zapraszam do obserwacji.
Możecie zostawić linki do Waszych blogów i innych kont :)

Pozdrawiam