Nammaniee

Nammaniee

czwartek, 17 września 2015

Sampler Yankee Candle- Sweet apple - moja opinia

Witam :) 

Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. Przedstawię Wam moją opinię na temat samplera Yankee Candle o zapachu Sweet apple. Kupiłam go na promocji za 8zł na stronie MintiShop. Zakupy z tej strony mogliście widzieć w następującym poście: KLIK



OPIS: Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: soczyste jabłko.

Moja opinia: NIE polecam tego zapachu, chyba że ktoś lubi siedzieć przy świeczce i się zaciągać, liczyąc na to, że poczuje zapach :) Przechodząc do konkretów. Zapach jest bardzo delikatny, podkreślam bardzo. Paliłam go w małym pomieszczeniu. Jest to zapach jabłkowy ale dosyć słodki, nieco nieokreślony, nie jest to typowe jabłko. Plusem tego samplera jest to, że wypala się równomiernie. Polecam sprawdzić inne zapachy a ten pominąć. Z całą pewnością można dostać ciekawsze zapachy :) 

Post o moich zamiennikach yankee candle znajdziecie tutaj: KLIK

Jakie zapachy Wy polecacie? Ja lubię świeże, owocowe. Dajcie znać, jeśli Wy trafiłyście na jakiś ładny zapach.

Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :) 

Tradycyjnie coś muzycznego.

9 komentarzy:

  1. Kurczę... mam go, ale jeszcze nie paliłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać koniecznie mi, jak Ci się podoba ten zapach. Ja pytałam się nawet kilku osób z zewnątrz czy czują ten zapach ale za każdym razem słyszałam tę samą odpowiedź..jeśli ktoś lubi delikatne zapachy to jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Świeczki YC zawsze mnie kuszą, ale nigdy mi do niech po drodze nie jest :)
    www.kiinsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie było u mnie :D To był zakup "przy okazji" :D

      Usuń
  3. Nie mój zapach :)ja lubię wosk bahama breeze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj sobie gadżet obserwatorzy :))

      Usuń
    2. Ok, dzięki za polececie. Ten zapach też nie należy do moich..:) Już dodaję.

      Usuń

Dziękuję za komentarz ! Każdy ślad Waszej aktywności jest dla mnie ważny.

Zapraszam do obserwacji.
Możecie zostawić linki do Waszych blogów i innych kont :)

Pozdrawiam