Nammaniee

Nammaniee

niedziela, 10 stycznia 2016

Haul apteczny - sami ulubieńcy !

Heej :)

Dzisiaj szybko i konkretnie, o moich ostatnich zakupach online z apteki :) Mowa o samych moich ulubionych produktach.

Co kupiłam ?:
1. Pasta do zębów LACALUT white. Pasta ta jest polecana przez wielu stomatologów. Nie wiem, czy jej właściwości wybielające są aż tak widoczne. Dla mnie jest ok :)

2. Żel FLOS-LEK do powiek i pod oczy ze świtlikiem i herbatą. Żel ten występuje również w słoiczku. Ja postanowiłam zamówić ten żel w tubce, ponieważ jest to większa pojemność i bardziej higieniczne rozwiązanie. Pamietajmy, że higiena oka jest bardzo ważna a rzeczy w słoiczkach są bardziej podatne na różne zanieczyszczenia.

3. Saszetki do rozrobienia z wodą GELACET plus, wpływający na poprawę skóry, włosów i paznokci. Nie chcę się rozpisywać bardziej, ponieważ niedługo na blogu pojawi się recenzja tego produktu.

4. SUDOCREM- krem antyuseptyczny dla dzieci i dorosłych z problemami skórynymi. 
Przeznaczenie:
pieluszkowe zapalenie skóry,
zapalenie skóry w przebiegu nietrzymania moczu,
odleżyny,
stany zapalne w przebiegu łojotoku, trądziku młodzieńczego i różowatego,
zadrapania, otarcia naskórka,
oparzenia słoneczne oraz niewielkie podrażnienia termiczne,
niewielkie odmrożenia,
podrażnienia po goleniu, depilacji, regulacji brwi,
odczyny po ukąszeniu owadów,
zejściowa forma opryszczki,
odparzenia,
spierzchnięcia,
zmiany ospowe.


5. La Roche Posay, Effaclar Duo+. O tym produkcie wspominałam już wiele razy. Mój ulubieniec.

6. Herbata BRATEK fix. Herbatka pomocna jest w pielęgnacji cery dla poprawy stanu i wyglądu skóry, włosów, paznokci. Polecana jest dla osób zażywających duże ilości leków. Ma działanie moczopędne.

7. Skinorem krem z 20% kwasem azelainowym, który świetnie radzi sobie z przebarwieniami potrądzikowymi. O nim też już wiele razy wspominałam. Jest o nim post na blogu. Serdecznie polecam.

To już na tyle moich aptecznych zakupów. Znacie te produkty. Jeśli tak podzielcie się ze mną swoją opinią na ich temat ! :)

pozdrawiam ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! Każdy ślad Waszej aktywności jest dla mnie ważny.

Zapraszam do obserwacji.
Możecie zostawić linki do Waszych blogów i innych kont :)

Pozdrawiam