Nammaniee

Nammaniee

wtorek, 28 lipca 2015

Zamienniki yankee candle ? - Świeczki na każdą kieszeń :)

Hey ! Tym razem coś innego, nieskosmetycznego. Mowa o świeczkach. Wszyscy chyba znamy popularne świeczki yankee candle. Ich ceny jednak są dosyć wysokie a świeczki nie są aż tak powszechnie dostępne. Jeśli chciałybyście wypróbować coś tańszego, podobnie wyglądającego i pięknie pachnącego, polecam Wam świeczki z Hebe :)


Ja mam w wersji zapachowej: Lawenda i Melon.


Wersja lawendowa pachnie cudownie ! Świeży, piękny zapach lawendy, który unosi się w powietrzu. Zapach jest wyczuwalny w pomieszczeniu, nawet jeśli świeczka się nie pali. UWAGA! W małym pomieszczeniu ! Tę wersję polecam w szczególności. Mały, szykowny słoiczek prezentuje się całkiem zacnie :) Można ją dostać w hebe już za ok 10 zł .


Zapach melonu również piękny, jednak zapach przegrywa z lawendą. Jest troszeczkę mniej wyczuwalny. Lekko się zawiodłam.



W hebe dostępne są również inne wersje zapachowe.


Pewnie już każdy słyszał o tragicznej śmierci Bobbi Christiny Brown. Piękne, utalentowane kobiety, które kochał cały świat. Im większy talent, tym bardziej nieszczęśliwe osoby. Byłam i jestem nadal fanką talentu jej matki. Whitney Houston to Artystka przez duże A, anielski głos. Whitney Houston-My love is your love


Dbajcie o siebie i bliskich, Do następnego,
Nammaniee ;)

2 komentarze:

  1. Cena spoko, jak będę w Hebe na pewno się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że te świeczki są takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz ! Każdy ślad Waszej aktywności jest dla mnie ważny.

Zapraszam do obserwacji.
Możecie zostawić linki do Waszych blogów i innych kont :)

Pozdrawiam