Nammaniee

Nammaniee

wtorek, 24 listopada 2015

Haul, czyli małe zakupy w sklepie Ziaja

Witam ponownie. :)

Dzisiaj pod lupę weźmiemy kilka produktów z firmy Ziaja.

Kiedyś nie byłam przekonana do produktów z tej firmy. Jednak z czasem zaczynam je doceniać coraz bardziej. Nie wszystkie ich produkty sprawdzają się u mnie świetnie ale są też takie serie i produkty, które uwielbiam. Ceny ich są na każdą kieszeń, więc czemu nie doceniać tego, co polskie ?

Oto co kupiłam:

Krem nawilżająco matujący- To moje 3 opakowanie. Świetny na dzień, lekko nawilża, nie zapycha. Z pozostałymi właściwościami bym nie szalała, tak jak producent :D Jest to dobry produkt, który polecam. Ja z pewnością będę do niego powracałą bardzo często. 





Oliwkowa woda tonizująca z wit. C. Świetny produkt, w szczególności dla osób, które potrzebują odświeżenia w ciągu dnia, są zabiegane, mają mało czasu. Ma bardzo ładny, świeży zapach. Stosuję po myciu twarzy. Czasami w ciągu dnia, kiedy czuję potrzebę.
Z nowości jakie chciałam przetestować to:

Naturalny oliwkowy, odżywczy krem pod oczy i na powieki. Z tą"naturalnością" to bym nie przesadzała. Przyznam się, że to był zakup dosyć niekontrolowany. Nie zwróciłam uwagi na skład, który obecnie trochę mnie przerażą. No cóż, trochę potestuję i zobaczę jak się sprawdzi.



 Ostatni już mój zakup to kolejny produkt pod oczy i na powieki. Dokładniej: 
bio-żel ze świetlikiem. Ostatnio mam małe problemy z oczami i potrzebuję większego nawilżenia i ukojenia. Ten produkt wydał mi sie bardzo ciekawy. Zobaczymy jak się sprawdzi. Użyłam go już kilka razy, jednak nie mam o nim jeszcze opinii. 




To wszystkie moje zakupy z Ziaji. 
Jeśli chcecie mi coś polecić piszcie w komentarzach ! Chętnie sprawdzę a może nawet i kupię. :)


Jeśli znacie inne dobre kremy pod oczy, koniecznie dajcie mi znać :) Będę wdzięczna.

Pozdrawiam. xx



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! Każdy ślad Waszej aktywności jest dla mnie ważny.

Zapraszam do obserwacji.
Możecie zostawić linki do Waszych blogów i innych kont :)

Pozdrawiam