Nammaniee

Nammaniee

środa, 25 kwietnia 2018

Haul z ROSSMANNA, promocja -55%, produkty polecane

Heej ! Promocja rossmannowska już za nami. Pewnie jak każdy zanim poszłam na zakupy, oglądałam tysiące filmików dziewczyn. Wybrałam chyb te TOP TOP ale też to co chciałam przetestować. :)



Podkłady:
- TRUE MACH L'oreal, mój sprawdzony, lekki, ładnie wyglądający, ze średnim kryciem. Idealny chyba dla każdego rodzaju cery (ja mam mieszaną)

- FIT ME Maybelline , matujący, z fajnym kryciem, mieszam go razem ze superstayem i tworzą połączenie idealne ! Pięknie oba te podkłady wyglądają na mojej bardzo przetłuszczającej się cerze

- SUPERSTAY Maybelline, średnie krycie które można budować, bardzo polecam !




Lovely brązer, dark chocolate, pięknie pachnie słodkim kakao, super się rozprowadza, ma ciepłe tony, więc idealny do ocieplenia twarzy




Lovely K lips w kolorze Milky brown, pomyliłam się przy jego kupnie, miałam wybrać inny odcień ale padło na ten, ładny, ciepły brąz, przyjemne odczucie na ustach. Warta wypróbowania. Trwałość nie jest tak dobra jak pomadek z GR czy SEPHORA ale daje radę :)





HORNY DUST, LOVELY, metaliczny efekt, topcoat. Myślę że nie jest to niezbędny produkt. To byłą moja chwilowa zachcianka, jednak nie mogę się do tego produktu przekonać.


O 2 produktach jeszcze nie wspomniałam, ponieważ nie mogę ich znaleźć. Dajcie znać czy stosowałyście i co Wy polecacie. Ja z moich zakupów jestem bardzo zadowolona. Myślę że mogę je wszystkim polecić :) Tradycyjnie pozostawiam kilka piosenek do przesłuchania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! Każdy ślad Waszej aktywności jest dla mnie ważny.

Zapraszam do obserwacji.
Możecie zostawić linki do Waszych blogów i innych kont :)

Pozdrawiam