Nammaniee

Nammaniee

środa, 13 lipca 2016

Zakupy w Douglas - RECENZJA produktów NOREL dr Wilsz

Witam Was ponownie, na moim blogu. Minęło sporo czasu od mojego ostatniego posta. Sporo miałam ostatnio na głowie, studia, sesja, praca, życie na walizkach. Teraz mam znowu trochę wolnego, więc powracam ! Mam sporo ciekawych perełek, więc serdecznie Was zapraszam do dalszego śledzenia mojego bloga :)

Zamówienie zrobiłam na stronie douglas. Była wtedy promocja -20% na polskie produkty.

 NOREL istnieje na rynku już od ok 50 lat, natomiast od 24 lat firmą zarządza dr Krystyna Wilsz – biotechnolog z wykształcenie i zamiłowania. NOREL Dr Wilsz współpracuje z wybitnymi fachowcami dermatologii i kosmetologii. Od wielu lat sukcesywnie rozwija dział kosmetyki profesjonalnej. Efektem tej pracy jest ponad 30 linii zabiegowych dla gabinetów kosmetycznych, centrów odnowy biologicznej i SPA.


Kremowy peeling enzymatyczny- zawiera złuszczające enzymy z ananasa i papai. Jest idealny dla każdego rodzaju cery ( nawet dla wrażliwej i naczynkowej ). Oczyszcza cerę z martwych komórek naskórka. 

MOJA OPINIA: Tak jak obiecuje producent tak jest. Stosuje ok 1-2x w tygodniu. Nakładam go na oczyszczoną skórę z zostawiam na kilka minut po czym zmywam. Skóra jest ładnie wygładzona, jedwabista i oczyszczona. Fajnie odświeża. Robi swoje. Dla mnie strzał w 10. POLECAM. Cena: 35zł


Teraz pod lupę wezmę 2 kremy do twarzy, marki Norel Dr Wilsz.
Pierwszy krem (ten po lewej ): Hialuronowy krem nawilżająco- normalizujący HYALURON PLUS. Ultralekki krem o nietłustej i odświeżającej konsystencji dla skór mieszanych i tłustych z objawami odwodnienia- szorstkością i łuszczeniem naskórka (przy jednoczesnej nadprodukcji sebum).Zawarty w kremie aktywnu kompleks nawilżający oparty na niskocząsteczkowym kwasie hialuronowym i składnikach NMF-u ( NAturalny Czynnik Nawilżajacy)  intensywnie i długotrwale nawilża, uzupełniając niedobory wody w skórze przez wiele godzin. Wyciągi z liści rozmarynu, kory wierzby i brzozy ograniczają skłonność do powstawania zakórników i normalizują wydzielanie sebum, dzięki czemu skóra mniej się przetłuszcza. Krem utrzymuje cerę optymalnie nawilżoną, pozostawiąjąc ją wygładzoną, miękką i świeżą.

MOJA OPINIA: Uważam, że krem jest warty swojej ceny. Skóra przynajmniej w dotyku jest fajnie nawilżona, jedwabista. Idealny na dzień, pod makijaż. Nie powoduje powstawania nowych wyprysków czy też zaskórników. Super się sprawdza w przypadku mojej tłustej cery ze skłonnością do trądziku. Oczywiscie nadal świecę się niemiłosiernie ale krem jak najbardziej polecam ! 
Cena: 49 zł



Drugi krem na niedoskonałości z LHA i jonami srebra z lini Acne. Ultra-lekki krem o świeżym zapachu, do codziennej pielęgnacji cery tłustej i trądzikowej. Zawiera użyte po raz pierwszy w polskich kosmetykach jony srebra w wysokiej koncentracji  (10%) o silnych właściwościach antybakteryjnych. ),5% LHA ( czyli pochodna kwasu salicylowego) doskonale przenika w głąb porów, oczyszcza je i rozjaśnia przebarwienia potrądzikowe. Krem w widoczny sposób redukuje zaskórniki oraz przyspiesza wchłanianie grudek i krostek. Regularnie stosowany delikatnie złuszcza i wygładza naskórek oraz odblokowuje zanieczyszczone pory. Zapewnia zdrową, czystą i zadbaną cerę o zdecydowanie jaśniejszym i wyrównanym kolorycie. Dodatek pudru ryżowego zapewnia lekko satynowe wykończenie. 

MOJA OPINIA: Krem tak jak i jego poprzednik jest świetny. Stosuję go na noc. Jego konsystencja jest bardziej płynna. Skóra nie jest zmatowiona, jednak wygląda dobrze. Pierwszy raz po użyciu tego kremu obudziłam się rano i powiedziałam WOW. Chyba moja skóra potrzebowała tego. Uważam, że jest to dobry krem nawilżający do cery problematycznej. Jeśli Wasza skóra taka jest to serdecznie polecam. Godny uwagi. Cena: 55 zł



 

Krem wyszczplajacy z kompleksem antycellulite na kruche naczynka.
Krem zalecany do redukcji cellulitu i rozstępów oraz modelowania miejsc z nadmiarem tkanki tłuszczowej ( uda,brzuch, pośladki, ramiona). Zapobiega powstawaniu rozwojowu tzw. "skórki pomarańczowej", poprzez usprawnienie krążeniai zwiększenie jędrności skóry. Skutecznie rozjaśnia i spłyca świeże rozstępy. Regularnie stosowany nadzwyczaj skutecznie wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej i zmniejsza objawy cellulitu.

MOJA OPINIA: Niestety ten krem stosuję najkrócej, więc nie mogę się za bardzo wypowiedzieć na temat jego działania. Z pewnością uzupełnię tą opinię. Czy opis producenta nie wygląda zachęcająco ? Bez ćwiczeń i zbilansowanej diety cudów nie osiągniemy. Taki krem to fajny dodatek i wspomagacz.Ma świetny skład i ładny zapach :)
Cena: 45zł


W swoich pudełaczkach z kremami znalazłąm próbkę kremu z kwasem migdałowym. 


Używałyście tych produktów ? Dajcie znać koniecznie, jak sprawdziły się u Was. Ja z tej firmy używałam jeszcze toniku żelowego z kwasem migdałowym, z którego również byłam zadowolona. Recenzję znajdziecie na blogu. Jakie produkty marki Norel Dr Wilsz, Wy polecacie ?


Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty. Dzięki za cierpliwosć :)

2 komentarze:

  1. Ja mam ten nawilżający kremik do cery mieszanej i tłustej, udało mi się go kupić za całe 33 zł na targach :-) Krem mieszka jeszcze w szufladzie z zapasami, więc na razie nie mogę niczego o nim powiedzieć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby jeszcze działał regulująco na wydzielanie sebum u mnie to chyba nie zamieniłabym go na nic innego :) Daj znać jak potestujesz ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz ! Każdy ślad Waszej aktywności jest dla mnie ważny.

Zapraszam do obserwacji.
Możecie zostawić linki do Waszych blogów i innych kont :)

Pozdrawiam