Nammaniee

Nammaniee

wtorek, 1 grudnia 2015

Duże zakupy z MintiShop - Haul (Hakuro, Sylveco, Freedom, Bania Agafii i inne )


Witam ! Grudzień czas zacząć :) Mam nadzieję, że dla wielu z Was będzie to owocny miesiąc. 

Dzisiejszy post poświęcę na moje zakupy ze strony http://mintishop.pl/

Zapraszam:

Oto co kupiłam:

 - Zestaw 9 pędzli Hakuro (cena bez zniżki) 199zł, ja jednak załapałam się na rabat 10%.
W skład zestawu wchodzą:
H50s:pędzel do podkładu
H24: pędzel do konturowania, różu 
H22: pędzel do rozświetlacza
H55: pędzel do pudru
H80: pędzel do smużenia, cieni
H77: pędzel "puchacz" do rozcierania
H85: pędzel do brwi, eyelinera
H70: pędzel do nakładania cieni
H60: pędzel do korektora

- Bania Agafii:

 Dziegciowa maska do twarzy Oczyszczająca 6,30zł

 Balsam do włosów Aktywator wzrostu 4,95zł

 Balsam do włosów odżywczo-regeneracyjny 4,95zł


 - Tymiankowy żel do twarzy SYLVECO, mój ulubiony :) 16,11 zł Recenzja pojawiła się na blogu. KLIK

- TECHNIC HIGH LIGHTS rozświetlacz do twarzy 8,99zł
- Freedom Makeup Zestaw do konturowania Medium 02 15,75zł


Zamówienie jest bardzo ładnie zapakowane i do zakupów dołaczona jest 1 bardzo pyszna krówka :)

Zamawiając z innych stron za zakupy powyżej określonej kwoty dostaje się często dodatkowy produkt. Jednak MintiShop takich rzeczy nie oferuje. Co nie zmienia faktu, że z zakupów z tej strony jestem bardzo zadowolona. Przesyłka ekspresowa.

Jak już zabrałam się za testowanie moich produktów. Możecie spodziewać się ich recenzji. Dajcie znać, co Was zainteresowało i czy miałyście już te produkty. Ja niektóre z nich zamówiłam "w ciemno" nie czytając recenzji. Jestem bardzo ich ciekawa.

Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz ! Każdy ślad Waszej aktywności jest dla mnie ważny.

Zapraszam do obserwacji.
Możecie zostawić linki do Waszych blogów i innych kont :)

Pozdrawiam